جذب نویسنده فعال برای این وبلاگ
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1112
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 17

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8766
:: بازدید ماه : 53467
:: بازدید سال : 65743
:: بازدید کلی : 261617
نویسنده : پوریا
دو شنبه 21 اسفند 1398

سلام دوستان

 

این وبلاگ یک وبلاگ جامع و مرجع است که در حال حاضر دارای گوگل رنک 1 هست. من تصمیم دارم برای آن، نویسنده فعال جذب کنم. من شرایط و مزایای نویسندگی را برای شما شرح میدهم. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این خصوص داده شده است.

 

برای نویسندگی در وبلاگ لازم است شما چه شرایطی داشته باشید؟

 

1-از طریق ستون سمت چپ، منوی وضعیت ها در وبلاگ عضو شوید.

2-روزانه حداقل 3 و حداکثر 5 پست ارسال کنید.

3-فقط یکبار با همین نام کاربری تان در باکس24 و با روشی که در http://parsian-ptc.mihanblog.com/post/11 مشاهده میکنید، در Alexa از وبلاگ حمایت کنید. (به جای http://parsian-ptc.mihanblog.com/post/11 از http://vahid7274.loxblog.com حمایت کنید.)

4-متنی که برای یک آگهی مینی و یک آگهی تینی ( و همیشگی ) مناسب باشد با فرمت زیر نوشته و به من اعلام کنید تا من یک آگهی مینی و یک آگهی تینی برای شما در حساب کاربری خودم ایجاد کنم.

آدرس اینترنتی:

توضیحات:

توضیحات بیشتر:

5-چنانچه در باکس24 عضو نیستید بر روی بنر زیر کلیک کنید.


مزایای نویسندگی در این وبلاگ برای شما چیست؟

 

1-میتوانید بنر زیرمجموعه گیری خود در سایت های کلیکی دیگر (یا هر بنر مجاز دیگری) را در قسمت ادامه مطلب هر پستی که ارسال میکنید به رایگان تبلیغ کنید.

2-به خاطر قدردانی از زحمات شما، در پایان هر هفته تعداد 2000 کلیک مینی به ارزش 9.600 تومان و تعداد 2000 کلیک تینی به ارزش 5.000 تومان به هر یک از آگهی های شما که در بند 4 قسمت قبل اشاره کرده ام اضافه میکنم.

 

درصورتیکه با این شرایط موافقید اعلام کنید تا پنل نویسندگی شما ایجاد و در اختیارتان قرار داده شود.

 

 

منتظر شما هستم.

 

موفق و پیروز باشید.

 




:: موضوعات مرتبط: کسب درآمد ماهیانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1917
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمود در تاریخ : 1392/1/2/5 - - گفته است :
سلام

بنده با توجه به دست بر قلمي كه دارم و فعالتم در نت ميتوانم شما را در اين امر ياري كنم اگر كه بنده را قابل بدانيد

با تشكر
سلام به زودی پنل شما ایجاد خواهد شد. ایمیل خودتون رو چک کنید. موفق باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
mhy در تاریخ : 1391/12/24/4 - - گفته است :
با سلام

من میتوانم روزانه 2تا5 پست ارسال کنم . در صورت تمایل از طریق ایمیل بنده و یا قسمت نظرات سایتم اططلاع رسانی نمایید
سلام به زودی پنل شما ایجاد خواهد شد. ایمیل خودتون رو چک کنید. موفق باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
امیر رضا نوعی در تاریخ : 1391/12/23/3 - - گفته است :
سلام دوست عزیز خسته نباشید.

من امیر نوعی هستم.

مدیریت سایتهای

نایا باکس

نایا چاپ

نایا اسکین

نایا سیم کارت

نایا شاپ و...



حتما در سایت نایا باکس عضو هستید.

اگر مایل بودید با شیوه نگارشی بنده آشنا بشید میتونید از تالار سایت نایا باکس بازدید کنید.

حاضرم برای وبلاگ شما نویسندگی کنم.

مایل بودید ایمیل بفرستید.
سلام به زودی پنل شما ایجاد خواهد شد. ایمیل خودتون رو چک کنید. موفق باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
pars13 در تاریخ : 1391/12/23/3 - - گفته است :
با سلام





2 تا 5 پست ارسال کنم یعنی چی یک نمونه می دهید تا من ارسال کنم و به کجا ارسال کنم





2- 1000 آگهی استاندارد می فرستی یعنی من باید اونا رو کلیک کنم تو باکس 24 تا به پول برسم و در ضمن اون آگهی را کجا می فرستید


3- مگه می شه هر روز با یک نام کاربری در الکسا سایتی را حمایت نمود





با تشکر


معنی رو بگیرم حتما فعالیت می کنم
سلام 1-اینکه " روزانه حداقل 3 و حداکثر 5 پست ارسال کنید. " یعنی که یک پنل کاربری برای شما ایجاد خواهد شد که میتوانید با استفاده از یوزر و پسوردی که در اختیار شما قرار داده میشود وارد پنل شده و پست ارسال کنید. پست های شما بایستی مطابق با ستون سمت راست، منوی " موضوعاتـــ " باشد. 2-قطعاً شما سایت، وبلاگ، یا محصولی برای تبلیغ دارید. که " آدرس اینترنتی " و " توضیحات " و " توضیحات بیشتر " اون رو به من میگید و من در حساب کاربری خودم در باکس24 یک آگهی کلیکی برای شما ایجاد میکنم و در پایان هر هفته، به عنوان پاداش زحمات شما ( در صورت ارسال روزانه حداقل 3 و حداکثر 5 پست ) من تعداد 1000 کلیک استاندارد با ارزش 14.500 تومان به آگهی استاندارد شما اضافه و آگهی شما رو به نمایش میگذارم. 3-اگه دقت کنید نوشتم " فقط یکبار " با همین نام کاربری تان در باکس24 در Alexa از وبلاگ حمایت کنید. منتظر پاسخ شما هستم. موفق باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد علیزاده در تاریخ : 1391/12/23/3 - - گفته است :
من تمام این شرایط را دارم
سلام به زودی پنل شما ایجاد خواهد شد. ایمیل خودتون رو چک کنید. موفق باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
سینا در تاریخ : 1391/12/22/2 - - گفته است :
سلام

من با مزایایی که شما برای نویسندگی دو وبلاگتان گذاشته اید خواستار نویسنده شدن برای وبلاگتان هستم

لطفا با ای دی یاهو من در تماس باشید:

sinafathi14@yahoo.com
سلام به زودی پنل شما ایجاد خواهد شد. ایمیل خودتون رو چک کنید. موفق باشید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
در این وبلاگ راه های کسب درآمد از اینترنت معرفی میگردد. سایت های ایرانی که در این وبلاگ مشاهده میکنید همگی دارای مجوزهای رسمی هستند و میتوانید پس از عضویت مجوزهای مربوطه را مشاهده کنید. همچنین تعدادی سایت خارجی معتبر و مورد تأیید را همراه با کاملترین آموزش ها معرفی کرده ایم. مدیر وبلاگ.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

مرورگر مورد علاقه شما کدام است؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان * دانلود رایگان، گالری عکس* و آدرس vahid7274.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.